Autor Wtek: "Old Story" - poradnik przejścia.  (Przeczytany 514 razy)

0 uytkownikw i 1 Go przeglda ten wtek.

Offline smerf45

  • Stalker
  • **
  • Wiadomoci: 87
  • Reputacja: 220
    • Zobacz profil
Odp: "Old Story" - poradnik przejścia.
« Odpowied #2 dnia: Maj 20, 2015, 09:53:16 am »
w tym Old Story co spolszczył Gatzek-znalazłem to pda dla bandy -obrazki będą później.Trzeba znaleźć ten na ladzie pierwszy-to po zabraniu drugiego pda z biurka koło Lebiediewa nie strzelają-na odwrót zaczynają grzać
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2015, 11:21:21 pm wysana przez smerf45 »
Intel(R) Core(TM) i7-4790 CPU @ 3.60GHz , ASRock Z97 Extreme3,  16Gb RAM  DDR3-1600 , MSI GTX 970 GAMING 4096 MB DDR5 , KINGSTON 60Gb-system AHCI ,ADATA SP 900-60 Gb-STALKER+Mody ,Tacens TAC650RVI,LED Philips 233V5LHAB,Windows7 x64 HP

Offline cichy

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomoci: 1102
  • Reputacja: 1218
    • Zobacz profil
"Old Story" - poradnik przejścia.
« Odpowied #1 dnia: Luty 23, 2014, 10:57:57 am »
"Old Story" - poradnik przejścia.


   Zaczynamy w innym miejscu niż zazwyczaj. Mamy pomówić z profesorem Tukariewem. Osłaniamy go przed mutantami. Następnie w drodze na Jantar. Docieramy pierwsi w okolice pociągu - tam odnajdujemy ciała - nic nie zabieramy, w jednym z nich ukrywamy swoje rzeczy - za chwilę załatwi nas emisja i wszystko stracimy. W drodze na nasyp jest ciało z dokumentami. Trafiamy po emisji do bazy Czystego Nieba - tam na dzień dobry znalazłem koło lady handlarza PDA.

    Bagna możemy zajmować walcząc z Bandytami lub nie. Ja wybrałem drugą opcję. Mówimy z Mininem - ten daje nam zadanie zająć Spaloną wieś - na jej terenie szaleja Poltergeisty. Od Fomy na wierzy dostajemy zadanie na pozbycie się snajpera z Cerkwi. Mamy to zrobić nocą - w dzień nie da się tam podejść, miejsca broni anomalia. Poszedłem w międzyczasie po swoje graty. Zabrałem z ciał PDA i urządzenie. Zaszedłem do jaskini pod mostem kolejowym za siatką - tam spotkałem Topola i jego towarzysza. W zamian za informację o podziemiach Agropromu oddałem sprzęt elektroniczny jaki znalazłem. Przy okazji znalazłem kolejne ciało z dokumentami.

   Załatwiamy Poltergeisty za pomocą butli z acetylenem jakie są w wiosce i beczki z benzyną. Nocą idziemy do Cerkwi. Tam snajper jest na czerwono ale nie strzela - można pogadać. Możemy go zabić albo przynieść dwie macki pijawek z przystani łodzi. Wykonujemy te zadanie dla Sławika. Ten po naszym powrocie z trofeum ulatnia się i miejsce zajmuje Czyste Niebo. Możemy pomówić z Lebiediewiem o przejściu na Jantar. Mamy dwie opcje - załatwić Bandytów, lub przejść na Kordon przy posterunku wojskowym. Jest też 3 możliwość - załatwić sprawę z dowódca bandytów - dostarczyć mu PDA z bazy CN na którym są dane ze schowkami. Przychodzi SMS od Sławika - ma dla nas kolejne zadanie. Idziemy z nim na grzyby. Zielonkawe są bardzo toksyczne, brązowe są dobre. Zbieramy mu pięć dobrych i zaliczamy zadanie.

   Pogadałem z Gazastym - przywódcą Bandytów. W bazie CN znalazłem wiele PDA. Jedno - z pokoju Lebiediewa trzeba zabrać nocą gdy go tam nie ma - inaczej zaczyna się nawalanka na naszą osobę. Tego najważniejszego PDA ze schowkami nie znalazłem. Na Kordon poszedłem z przewodnikiem z południowego chutoru. - TO BYŁO MOŻLIWE PRZY WCZEŚNIEJSZYM PATCHU. Teraz nie wyjdziemy przez południowy chutor dopóki nie dogadamy się z bandytami albo ich nie zabijemy

   Po ostatnim możemy dogadać się z bandytami lub zaatakować ich po rozmowie z Liebiediewem. Udajemy się z przewodnikiem do naszego oddziału i pacyfikujemy trzy punkty.  Po tym udajemy się na Jantar. Na miejscu mówimy z Sacharowem na temat emisji - tę sprawę mamy rozwiązać idąc na Kordon do Sidorowicza. Przy okazji pobytu na Jantarze możemy się dozbroić - znalazłem fajne wdzianko i dobrą broń przy ciałach. Znalazłem też PDA naukowca - sprzedałem dla Sachara. Możemy też wyłączyć emiter z podstawki - tym razem przy pomocy wojska i śmigłowców. Na Kordonie mówimy z Sidorowiczem i idziemy na spotkanie z agentem Chalickiego - sam major siedzi na razie w pierdlu.

   Idziemy do sierżanta Repkina, od niego dostajemy pistolet dla majora. Następnie idziemy na bazę neutralnych i dajemy Chalickiemu broń. Wracamy do agenta i zdajemy relację. Major czeka na nas na posterunku. Wojsko od teraz jest już neutralne. Chalicki w rewanżu daje nam fleszkę z danymi emisji i ma dla nas zadanie na odnalezienie jego towarzysza na Kordonie - świetnego mechanika.

    Nasz poszukiwany to nikt inny jak wojskowy który siedzi pod mostem na przeciw ATP - dla niego odnalazłem PDA w anomalii. Doprowadzamy go na posterunek i mówimy z Chaleckim. Kolejne kroki skierowałem na Bagna do Lebiediewa. Pomówiłem z nim o fleszce - ten odesłał mnie do profesora Kołańczy. Ten z kolei doradził bym udał się na Kordon do Sidorowicza i zasięgnął języka czy nikt nie szukał części radiowych. Sidor dał  namiar na Chandrę który udał się do Doliny Mroku do Wolności.

   W dolinie mroku na samym początku informuje nas o Chandrze. Udajemy się do bazy. Tam mówimy z Dziennikarzem o grupie NATOwskiej wysłanej do Zony. Jeżeli byśmy się natknęli na jakieś wieści mamy dać mu znać. Mówimy z jednym dowódcą, później po wykonaniu zadań z kolejnym - z Czechowem. Po szturmie na bazę najemników odnajdujemy Chandrę - opowiada nam o swoich układach z Powinnością. Teraz musimy odnaleźć Sońkę na bazie Powinności.

   Poszukiwanie Sońki jest powiązane z zadaniem zatopienia podziemia z podstawki. Spotykamy w końcu naszego zaginionego. Mamy z nim się później spotkać na terenie Magazynów. Ruszamy. Wykonujemy zmodyfikowane lekko zadania z podstawowej CS. Sońkę i Chandrę spotykamy na Magazynach. Przesłuchują Kła który mówi o NATO-wskiej ekspedycji. Pada strzał z oddali i Kieł ginie. Z dwoma towarzyszami jeszcze się będziemy widzieć. Poszedłem teraz do Reportera w Dolinie Mroku. Opowiedziałem o ekspedycji. Odesłał mnie do Leśnika a sam udał się na Magazyny Wojskowe. W tym modzie nie wyłączamy "bąbla" dosłownie - robi to Chog. Dalej standardowo - droga przez Limańsk, szpital i podziemie Prypeci do CEZAS. Tu pościg za Strzelcem - kończymy na Generatorach. Oglądamy scenkę jak dwóch ludzi razi go pistoletem Gaussa. Przenosi nas do Czerwonego Lasu na most.

   We free play mamy jeszcze zadanie na oddanie prototypu - w bazie CN odbieramy nagrodę - swojego Wintara Szrama - ja swój na początku gry ukryłem przy trupie nim przeniosło mnie do bazy po emisji - teraz mam 2  ;D. Gauss dajemy mechanikowi. Reporter siedzi jak siedział w DM i nie ma nowego dialogu - czyli to koniec  ;).



        KONIEC



« Ostatnia zmiana: Padziernik 31, 2015, 02:08:13 pm wysana przez cichy »