Autor Wtek: Samodzielne Repacki wszystkich gier z serii S.T.A.L.K.E.R.  (Przeczytany 467 razy)

0 uytkownikw i 1 Go przeglda ten wtek.

Offline vidkunsen

  • Żurnalista
  • ****
  • Wiadomoci: 1198
  • Reputacja: 1060
    • Zobacz profil
Odp: Samodzielne Repacki wszystkich gier z serii S.T.A.L.K.E.R.
« Odpowied #6 dnia: Kwiecie 21, 2015, 08:26:12 am »
zajrzałem i jest fajne chociaż ja tylko korzystam z modów i spałnerów na reszcie się nie znam

Offline Koma

  • Turysta
  • *
  • Wiadomoci: 14
  • Reputacja: 125
  • Najemnik
    • Zobacz profil
Odp: Samodzielne Repacki wszystkich gier z serii S.T.A.L.K.E.R.
« Odpowied #5 dnia: Kwiecie 20, 2015, 07:03:57 pm »
Temat poprawiony z powodu całkiem sporego rozszerzenia repozytorium o inne rzeczy.

Offline Koma

  • Turysta
  • *
  • Wiadomoci: 14
  • Reputacja: 125
  • Najemnik
    • Zobacz profil
Odp: Samodzielne Repacki wszystkich gier z serii S.T.A.L.K.E.R.
« Odpowied #4 dnia: Luty 28, 2015, 11:00:49 pm »
Repozytorium ma teraz nowy katalog - "4. Utilities" z bardzo użytecznymi narzędziami do modowania.
Do tego Repacki dostały updejta i wszystkie są ponaprawiane jak należy, z lepszym narzędziem do wypakowywania archiwów ".db".

Offline Koma

  • Turysta
  • *
  • Wiadomoci: 14
  • Reputacja: 125
  • Najemnik
    • Zobacz profil
Odp: Samodzielne Repacki wszystkich gier z serii S.T.A.L.K.E.R.
« Odpowied #3 dnia: Stycze 31, 2015, 11:47:51 pm »
Postawiłem kiedyś OGSE i miałem ten sam problem. Nie jest to może dlatego, że OGSE szuka danych zapisu w twoich dokumentach? Spróbuj skopiować folder do folderu "Moje Dokumenty", przemianuj go na STALKER-SHOC i zobacz, czy zadziała.
« Ostatnia zmiana: Stycze 31, 2015, 11:56:43 pm wysana przez Koma »

Offline kondotier

  • Zwiadowca
  • ****
  • Wiadomoci: 522
  • Reputacja: 778
    • Zobacz profil
Odp: Samodzielne Repacki wszystkich gier z serii S.T.A.L.K.E.R.
« Odpowied #2 dnia: Stycze 31, 2015, 11:30:19 pm »
Już korzystam z rus podstawki z tego zestawu. Sama podstawka chodzi jak ta lala. I za to jeszcze raz serdecznie dziękuję.
Ale jest mały problem z OGSM, zawierającym instalator, który robi ikonę
do OGSE Configurator. No i tu jest problem, bo z tej ikony moda się nie da uruchomić. A byłoby to korzystne, gdyż w nim wg. cichego są różne opcje ustawień w modzie ( np. zmiany udźwigu ). Musiałem zrezygnować z tego skrótu i zrobić inny, od silnika w bin zrobionym przez moda. Katalog bin rus podstawki został przemianowany na old_bin. To samo mod zrobił z tą pustą gamedatą.
Czy chciałoby Ci się postawić OGSM i sprawdzić, jak można zrobić, aby działał skrót do Configuratora?
Droga do sukcesu usłana jest różami. Jest piękna, ale ma kolce.

Offline Koma

  • Turysta
  • *
  • Wiadomoci: 14
  • Reputacja: 125
  • Najemnik
    • Zobacz profil
Samodzielne Repacki wszystkich gier z serii S.T.A.L.K.E.R.
« Odpowied #1 dnia: Stycze 31, 2015, 09:21:06 pm »
Repost ze stalkerteam.pl

Siemanko. Pozwólcie, że zgodnie z wcześniejszą obietnicą zademonstruję wam moje własne repozytorium z własnoręcznie robionymi Repackami. Oryginalnie były robione dla /sg/, ale nie widzę problemu żeby się nimi podzielić z wami.
 
 
A więc, oto kompletnie samodzielne Repacki trzech gier z serii S.T.A.L.K.E.R., w osobnych folderach na język - A dzielenie na język ma powód - Rosyjska wersja Cienia korzysta z innej metody pakowania plików .db i inaczej przerobionego silnika w przeciwieństwie do angielskiej wersji "Worldwide", i to z tą rosyjską podstawką będzie działać większość modów - sam polecam.
 
OPIS REPOZYTORIUM
 
Foldery:
- "1. Repacks" - Główna atrakcja mojego repozytorium - wewnątrz katalogu znajdują się dwa foldery, "English" oraz "Russian", czyli macie wybór języka już przed ściągnięciem. Osobiście polecam te z folderu Russian, bo to z nimi działa najwięcej modów.
- "2. Localizations" - Katalog zawierający cztery foldery, a w każdym są pliki tekstowe i dźwiękowe dla wszystkich trzech gier. Foldery nazywają się "English", "Polish", "Russian" oraz "Ukrainian", czyli foldery zawierające tekst i dubbing po kolei - po angielsku, polsku (czyli rosyjsku z nałożonym lektorem Mirosława Utty), rosyjsku i ukraińsku.
- "3. Utilities" - Wielki stos bardzo użytecznych narzędzi do moddingu. Zawiera również patche deweloperskie (nie wymagają klucza) z ery GameSpy do wszystkich trzech gier, zanim zostały one dokumentnie spaprane przez GoG i Steama z "poprawkami" które na siłę wymuszają V-Sync, oraz psują kompatybilność z modami. (użytkownicy Steama wiedzą o co chodzi - Complete nie daje się uruchomić)
- "4. Leaks" - Różne wycieki tego, co było związane z tworzeniem S.T.A.L.K.E.R.a - W folderze jak na ten moment są trzy pliki - Pełny wyciek kodu Zewu Prypeci, częściowy wyciek kodu X-Ray 2.0 oraz wyciek deweloperskiego builda Metro 2033.
- "5. Dark Ambient" - Gigantyczny (ponad 23GB) zbiór klimatycznej muzyki typu Dark Ambient i Drone, który może być wykorzystany jako ścieżki dźwiękowe do poziomów, żeby były puszczane w tle i tworzyły klimat - czyli ambienty. Wszystko jest już skonwertowane do formatu stereo OGG VBR 7.5 @ 44100Hz co poprawnie otagowane zapewnia maksymalną kompatybilność z Czystym Niebem i Zewem Prypeci. Cień Czarnobyla niestety nie wspiera plików stereo, trzeba muzykę dzielić osobno na pojedyncze kanały z suffixami "_l" dla lewego kanału stereo i "_r" dla prawego kanału stereo.
 
Podstawowe cechy Repacków:
- Folder "gamedata" włączony - można śmiało wstawiać mody bez żadnego cackania się z innymi rzeczami;
- Zapisy gry i opcje graficzne są przechowywane w katalogu z grą, w folderze "savedata" - można grać zawsze i wszędzie, nawet z pendrajwa;
- Do każdego Repacka dołączony został folder "addons", czyli bardzo ciekawe dodatki i małe mody do gry - razem z programem służącym do wypakowania plików .db;
- Podmienione ekrany powitalne we wszystkich repackach i wersjach; (Porównanie starych ekranów Repacków z obecnymi)
- Trzy wersje Cienia Czarnobyla w jednej paczce. Standardowo po wypakowaniu i uruchomieniu jest wersja 1.0006, ale w archiwum z grą, w folderze "patches" są wypakowane łatki do 1.0004, 1.0005 i spowrotem do 1.0006
 
INSTALACJA
 
Proste jak budowa cepa - Ściągnij sobie jakiegokolwiek Repacka, wypakuj zawartość archiwum 7zipem albo WinRARem TYLKO 7-ZIPEM inaczej będą różne głupie babole, tam, gdzie ci się żywnie podoba, (byle nie w "Program Files" w dysku C, najlepiej gdzieś indziej, w folderze użytkownika albo innym dysku) w przypadku chęci zagrania w Cienia Czarnobyla w wersji niższej od 1.0006 załataj grę tym co chcesz z folderu "patches" i uruchom grę z "XR_3DA.exe" w folderze "bin" w przypadku Cienia albo "launcher.exe" w przypadku Czystego Nieba i Zewu Prypeci.
 
LINK DO REPOZYTORIUM
 
https://mega.co.nz/#F!Ql5CSLxb!gNkfqg-xAUfYezLuMaFtYQ
 
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (tak naprawdę tych pytań nie zadał jeszcze nikt, ale co mi tam)
 
Q: Pisałeś o "łataniu" gry rzeczami z folderu "patches", jak mam to zrobić?
A: Sprawa wygląda następująco: Katalog z grą ma ten folder "patches" i gdy go otworzysz, to masz foldery o nazwie 1.0004, 1.0005 oraz 1.0006. Wchodzisz do jednego z tych folderów, zaznaczasz całą jego zawartość myszką albo wygodniej kombinacją klawiszy Ctrl+A, wciskasz mychą albo w menu "Kopiuj" albo Ctrl+C, wracasz spowrotem do folderu z grą i wklejasz tam wszystko z tego folderu, i potwierdzasz podmianę wszystkich plików, I masz teraz Cień Czarnobyla załatany do tej wersji jakiej chciałeś.
 
Q: Jak korzystać z FoV Switchera?
A: Wchodzisz do folderu z FoV Switcherem, uruchamiasz skrypt "fov_switch.cmd", wybierasz wartość pola widzenia razem z wersją gry, wbijasz numerek przydzielony do tego czego chcesz, wciskasz enter, idziesz do folderu "bin" z folderu z FoV Switcherem i przenosisz stąd plik "xrGame.dll" do folderu "bin" w katalogu z grą, wklejasz go, potwierdzasz podmianę plików i git.
 
Q: Ściągnąłem sobie jedną z lokalizacji z folderu "Localizations" w twoim repozytorium. Jak mam to ustawić?
A: Wpierw trzeba wypakować zawartość archiwum z lokalizacją, czy to są pliki dźwiękowe czy tekstowe jest to zupełnie nieważne - będzie działać tak czy inaczej. No to masz teraz folder z wypakowaną zawartością archiwum, a tam jest folder "gamedata" - przenieś ten folder do katalogu z grą, jeśli cię o to poprosi to zatwierdź przeniesienie/podmianę plików i to wszystko. Teraz będziesz mógł grać z wybranymi przez ciebie napisami / udźwiękowieniem.
 
Q: Czy Repacki mogą utrudnić instalację modów?
A: W żadnym razie. Do tych repacków instaluje się mody zupełnie tak samo jak do standardowych gier.
 
Q: Czy można robić nieskończone kopie zapasowe tych Repacków, żeby można było je testować z różnymi modami?
A: TAK!!!
 
Wszelkie inne pytania są mile widziane.
 
Dziękuję za uwagę.
« Ostatnia zmiana: Kwiecie 20, 2015, 07:03:01 pm wysana przez Koma »