Autor Wtek: Alternatywa 1.2 soc 10004  (Przeczytany 181 razy)

0 uytkownikw i 1 Go przeglda ten wtek.

Offline kondotier

  • Zwiadowca
  • ****
  • Wiadomoci: 522
  • Reputacja: 778
    • Zobacz profil
Odp: Alternatywa 1.2 soc 10004
« Odpowied #4 dnia: Maj 29, 2016, 11:51:23 am »
@cichy - Powyższy link jest do "starego" forum.
Możesz zmienić na aktualny?

Droga do sukcesu usłana jest różami. Jest piękna, ale ma kolce.

Offline cichy

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomoci: 1102
  • Reputacja: 1218
    • Zobacz profil
Odp: Alternatywa 1.2 soc 10004
« Odpowied #3 dnia: Maj 06, 2015, 11:02:48 am »
Możesz oprzeć się na tym poradniku - zmiany nie są aż tak duże http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=147.0  ;).

Offline vidkunsen

  • Żurnalista
  • ****
  • Wiadomoci: 1198
  • Reputacja: 1060
    • Zobacz profil
Odp: Alternatywa 1.2 soc 10004
« Odpowied #2 dnia: Maj 05, 2015, 03:08:34 pm »
Obrazki inne takie tam sobie:
ze strony: http://www.alternati...od.ru/addon.php

Автор: Radwind

Описание:
Полезная информация для прохождения: коды, квксты, переходы. - info dot. przechodzenia, kwestów, przejść/solucji

Скачать

 

Карты переходов: - mapa/plan przejść

Скачать

 

Прохождение (отредактировано): - przechodzenie/solucja

Скачать

Offline vidkunsen

  • Żurnalista
  • ****
  • Wiadomoci: 1198
  • Reputacja: 1060
    • Zobacz profil
Alternatywa 1.2 soc 10004
« Odpowied #1 dnia: Maj 05, 2015, 03:05:33 pm »
Przechodzenie, start gry alternativa 1.2 do soc 10004:
Przyleciałeś na przedzonie, by podpisać kontrakt dot. służby w zonie. Zanim opuścisz bazę trepów rozejrzyj się po pakamerach, komputer, przejrzyj wszystko pda, notbuki itd./itp. kompa złamiesz później do tego i do pda potrzebujesz programu hakerskiego które dostaniesz od Kałańczy do którego namiar dostaniesz od Sikora – wszystkich programów – 6 sztuk – 3 do kompa 3 do sejfów w zamkami elektronicznymi, do przejścia gry SA potrzebne wszystkie w/w programy.
W modzie jest transport – masz zrobić w ustawieniach odpowiednie klawisze, rozruch, start itd. Przy zawijce(rozmowie) ze striełokiem będzie wyrzut(w barze)od niego zależą dalsze losy czyli służba na kontrakcie lub wolny stalker, będziesz miał nocnych gości od któ4rych wiele zależy, masz nieść czy nie pomoc, kwest lub nie oto jest pytanie! ;)
      
Wolny Stalker

Wybrałeś los wolnego stalkera, posłuchaj rady mieczennym i spotkaj się z merem, miej uwagę na trepa co przylezie do baru po rozmowie ze striełokiem, mieszkańcy przedzonia w nocy śpią.
Z oryginalnej wersji gry został kwest na schowki striełoka, fleszka striełoka ma druga informację, po znalezieniu schowka/onformacja w nim zawarta u ekstremalna zaczynasz przygodę po zonie.

         Sprzedawcy i skrzynki

naprzeciw magazynu/sklepu stoi auto, wsiadasz i jedziesz do kotłowni, na pierwszym pietrze 4 skrzynki, pakuj je do uaza-a zabrać i do sprzedawcy zdać/pobrać kwest.

Znajdź kobitę z fotki

Kwesta bierzesz od sikora, on mówi żeby się dowiedzieć w wiosce u nowicjuszy czy tolik jest wśród żywych, jak żywy to kopsnie ci namiar na przejście na bagna, jeśli padł na tyfus to idziemy sami na bagna, Przejście jest w ogrodzeniu z drutu kolczastego, który jest niedaleko od bunkra Sikora, idź w dół w stronę blokpostu trepów, Kobita na bazie nieba letko czystego nawija, że jego? położenia w strefie nikt nie zna(on lub coś – nie grałem nie wiem)
Idziesz do sidora, 2 warianty: kasa lub kit sidorowi, że nie widziałeś kobity, w 1 wariancie rache-zemsta za nią drugi to nowy kwest na jej poszukiwania – biega o Sonię.
Kwest „Info o Sonii” – bagna – cerkiew – oswobodź Sonię z niewoli (niewola popadłeś w niewolę uwalniając ją? ;)) i leziesz z nią do bazy, dołazisz do przysiółka i czekasz aż pomarudzi przez pda ze swoimi, potem na blitzu w teleport i odprowadzasz, żecz jasmna szarmancko, Sonię i dostajesz kwesta na znalezienie jej koleżki na kordonie przy moście żelaznym – czyli kolejowym(żieleznodrogowcy – kolejarze) po wszystkim Sonia wam „podziękuje” ;).


Kwest od Kardana

Klasyk – 3 rodzaje instrumentów do broni, pancerzy itd./itp., wszystkie trzy na Zatonie.
1 – kotłownia w leśniczówce, 2- żelazny las koło Lęborki – kontroler i 2 piętro(u nas 1-e) – przydatne programy od kałańczy z bazy czystego nieba(tam masz je wziąść) instrumenty w pakamerze pakamerze z  gauß kannonen.
Nabór-instrumenty itd. nr 6 u najmusów w oczyszczalni, kardan pomocny (spytaj go) jak nie zbudzic wszystkich – se chrapią łazęgi – i jumnąć zestaw albo haaka paale – zabić ich wszystkich. Nagroda fuzja rumcajsa – szotgan.
Wykonałes to kwest od kardana – uwolnić jego brata przewodnika, lecisz szturmowikiem na Jupiter z bazy czystego nieba, nocą na składzie kontenerów – hangar oklep i przewodnik/brat kardana jest wolny z tobą, 2 warianty uwolnienia: z bólem – haaka paale lub na specnaz, potem Janów/stacja i do wała kardana zaliczyć kwest.
Do drugiego kwestu potrzebujesz oprogramowanie do włamu do kompów(w Pitrze w sztabie północnej daja takie za pokwitowaniem ;)), w skrócie od tych zadań zależą inne zadania – fabuła.

Legenda

To zadanko dopiero jak włamiesz się do pda na Czausie 2, o tym bunkrze mówił striełok, ale prosł zapomnieć ;). bunkier w oryginale to tam gdzie siedzi sidor można się tam dostac przez teleporty przy pomocy przyboru „probojnik” dajesz koordynaty z notbuka z przejścia podziemnego Janów-Prypeć, przybory SA w schowku ekstremalna w Prypeci.
Jeśli spróbujesz bez przyboru to po teleporcie na bunkier wyrzuci was z niego, skacz do skutku aż będziesz za kratami w kantorku i tam włam się do pda. Idziesz do striełoka on was odsyła do anarchisty który marudzi o swojej historii potem masz zapis odpowiedni w swoim pda – pda-żurnal/gazeta-legenda, teraz leziesz do Prypeci, znajdujesz list z notatką.
Wypełniasz zapiski monolitowa, gadasz z żartownisiem(szutkoj) i wypełniasz jego zadania potem Oziorski i jego kwesty on cię skieruje do Niestierjowa.
Niesterow urzęduje w ciemnym kraju/skraju/końcu mózgozwęglacza, on prosi o przyniesienie antidota, potem wam powie jak ponownie uruchomić na czausie 2 (bez przyboru probojnik tego zrobić nie można) pierwsze koordynaty macie z w/w notbuka z przejścia podziemnego, pierwszy generator zapuść-zapiski i potem 2 i 3 analogicznie jak w pierwszym, idziesz na radar i włączasz anteny (będzie audycja z wyborów prezydenckich z tefałenu)  masz mieć arty od psi pola przy sobie na pasie!, potem idziesz do żartownisia – szutki. aby iść dalej znajdź stalkera u którego jest dialog dot. leśnika, idziesz do leśnika gadasz z nim oraz z dziewczynami na Janowie i idziesz wyłączyć/otworzyć radar, teraz włazisz do radaru – Laborki, 2 warianty w laborce: kwest se wykonujesz albo dodatkowo w sekretnej części Lęborki notbuk i masz do znalezienia 3 pda, feirant z kwestem.

   Swiat równoległy


Kwest bierzecie z notbuka w swoim domu – info z pda dot. żurnala – świat równoległy, wypełniaj polecenia/zadania z pda – jeśli tamże napisano ”długo czekać” to czekaj, Potem do ciemnego skraju aż znajdziesz schowek – brać mapy(karty) i nóż – na dany moment nóż to broń! a artefakty na mutki to broń masowego rażenia , uwaga masz znać który artefakt na które bydle działa odpowiednio!
W Zachodniej. Prypeci na dachu jubilejnego otwórz pda – tam masz info co dalej i gdzie, niedaleko od chemicznej pralni w zawalonym tunelu – notbuk piotem ciemny skraj – Wysypicho. Obok miejsca twojego pojawienie się w jednym z domów notbuk, czytasz, schowki, listy/mapy – 3-y, 3-y miejsca z czerwonymi kropkami(z map tak wynika) potem niesopodziewanka! – czyli zapewne korowanie polecanym nożykiem do owoców ;), potem koordynaty do probojnika drugi schowek – hangar – arty – mutki 3-i schowek/schron, BTR i koordynaty na mózgozwęglacz/łamacz,


Przy wejściu na lokację kwest – wyłączyć psi pole, okrąż i wyłącz sputnikowate anteny, przez szacht – szyb windy, wyłączaj i potem do Niesterowa, bla, bla bla i do Martwego Miasta.  Hala sportowa – notbuk info jak możesz wrócić przez kanały – dwa włazy prowadzą do właściwej części kanalizacji, w jednym z nich przejście , Na śmietnisku Ciemnego Skraju – dwie strefy do medytacji? przeście do innych lokacji?! w jednej ze stref wejście na bagna,  teraz przez drugą zonę w wiosce na poddaszu notatka i weź puste skrzynki itd. wg instrukcji aż dojdziesz do sklepu i otworzysz teleporty, teraz możesz wybrać Limańsk lub Kolektor.

Fleszka striełoka i schowek ekstremalna


Fleszka striełoka tam gdzie w oryginale/podstawce, przy jej wzięciu pojawia się drugi kwest, potem na Jupiter, do bezzałogowego samolociku masz iść, 2 fotki ze schowkami. teraz do Prypeci, dom z fotografii, 2(1) piętro, teleport, pokoik z roboczym antyradiacyjnym kostiumem, oraz plecak probojnik i foto ze schowkiem i zapiską: …dla tego kto znajdzie… schowki z zewu prypeci ? pusta drewniana skrzynka, w probojniku namiar na dom, ustawiasz na nim kursor/opcje klękasz enter i jesteś na dachu w/w domu, na poddasze potem z dachu na skrzynkę, na balkon, tam pda, koordynaty i kosasz je w przybornik-proboj, schowki a w nich: pda i zn niego foto w rozdziale fotografie, na fotce miejscówka na  fabryce jupiter.idziesz tam pda – koordynaty, dach, tam na drugim koncu dachu plecaka a w nim nagroda.

Znajdź łup chemika

Kwest z info z komputera uczonych na jupiterze/Janowie, info w dziale artefakty – słoneczne światełko, ukazuje się tam kod do drzwi,w laborce na generatorach. Po rozmowie z bagiennym konowałem ten daje wam instrukcje co i jak i do Lęborki na generatory idziesz. Złazisz na sam dół i poprzez teleporty do pakamery włazem przez dwa korytarze i teleporty/wejścia do: jupiter lub kolektor. W kolektorze komputer – info w nim, znajdź drzwi widoczne na foto, koło anomalii kontener z lewej strony, druga część kolektora sejf i w nim 2 arty chemika.Na jupiterze koło fabryki tynel kolejowy wg. namiaru z pda jeszcze jeden sejf. W zach Prypeci  gór nie ma, są domy 9-o piętrowe, dwie anomalie za którymi po których, za którymi wejdź na górę tam czwarty art chemika.

Kwesty związane z innymi zadaniami/kwestami

Znajdź ochronę dla uczonych na jupiterze, pda z Laborki X-8, trupy stalkerów, uczonych w podziemiach itd./itp., pda wszystko to się wiąże mion z kwestem Legenda, często możesz lub nie brać pewnych drobnych kwestów ale kasa daje ci pestki, złom, miskę. lub kwest z Oziorskim/jegierskim jest zaskakujący w dialogach? ;), po nim pogadaj z przyjaciółmi.

2-i wariant: Kontrakt

3–y zakończenia tego wariantu, trep, stalker… czyli friplej

Отредактировал Radwind  E-mail:  radwind@mail.ru

Сайт: http://radwind.ucoz.ru
ALTERNATYWA - INFORMACJA DO PRZEJŚCIA

sprawy "pilne"

Pytanie: jak dostać się do brzegu Martwego skraju z …teleport nie daje rady?
Odpowiedź: Po zerwaniu laptopa w tym samym miejscu, aby wprowadzić następujące współrzędne do ponczu i zgadzam się poruszać. Żadne z urządzeń nie jest stracone.
X = 35,00
Y = 1,18
Z = -470,00

Pytanie: jak wydostać się z martwego miasta? Pomóż!
Odpowiedź: Stań plecami do pomnika na placu i spojrzeć na siłowni. Po prawej stronie, na rogu zrujnowanego domu pomiędzy płytami posiada właz. Przejdź przez nią, i będzie przenieść do kanału, w którym będzie poruszać. Jest jeszcze jeden luk, które niesie ze sobą również w błoto, ale przejście będzie.

Pytanie: jak uzyskać przewagę w ciemnościach na dachu budynku? Jest coś, co się ...
Odpowiedź: Nie będzie kryjówką, jeśli wziął poprzednią, która ma następujące współrzędne:
X = 6,34
Y = 27,39
Z = -407,12

Pytanie: jak dostać się do martwego miasta?
Odpowiedź: Współrzędne:
X = 258,09
Y = 20,53
Z = -165,40
Ale oni też muszą być, jeśli zrobiłeś wszystko dobrze.

Pytanie: jak dostać się z powrotem do mózgołamacza?
Odpowiedź: Przejście - na mapie ciemnym brzegu. Na stronie 3. Karta ma trzy (3) strony!

Pytanie: co powinno być dla  hakera na błotach, że dał program do łamania sejf i komputerów?
Odpowiedź: zarobić i zebrać, a następnie przeprowadzić Hackera, który opiera się na Czyste niebo, około 200.000 pieniędzy i, co następuje:

Medusa (8 sztuk) af_medusa
Ćwierćnuty (5 sztuk) af_vyvert
Grawitacja (5 sztuk) af_gravi
Kamień krwi (5 sztuk) af_blood
Noc gwiazdki (1 szt) af_night_star
Moonlight (1 szt) af_electra_moonlight

Krwiopijca rąk (5 sztuk) mutant_krovosos_jaw
Byurera rąk (5 sztuk) mutant_burer_hand
Talon Chimera (5 sztuk) mutant_chimera_kogot
Przerwa rąk (5 sztuk) mutant_fracture_hand
Ogon psa (20 sztuk) mutant_dog_tail
Sterownik ręcznie (4 sztuki) mutant_hand_kontroler
Ogon/kita Bibliotekarza (1 szt)
Pędzel Bibliotekarz patrząc na wiadukt. Kto nie może się zebrać i zrobić przepisując ... Ale to nie jest ciekawe (ja osobiście zbierane, jednak nie tylko Bibliotekarz wziął moje szczotki)))

Zwykłe PYTANIA

Pytanie: jak dostać się do laboratorium do generatora, kod?
Odpowiedź: 273102
W PdA w "HELP - Artifacts - Sunlight" Kod powinien być. Jeśli nie - to zadanie.

P: Mam do laboratorium w generatorach, ale nie istnieje nic.
Odpowiedź: Czy rozmawiał z dr Marsh? Idź na bagna w części północno-zachodniej, gdzie na wsi, to czeka na Ciebie)

P: Jakie są współrzędne w zach. Prypeć dać schowek na Jowiszu?
Odpowiedź: Te, które są na balkonie. Jest PDA zdjęć ukrywających się w Jowisza. To wszystko, tylko w przypadku:
                           Zachodnia Prypeć
Przedszkole: Balkon: Szkoła:
X = X = -51,71 -52,99 X = 8,44
7,93 Y = Y = Y = 18,06 15,93
Z = Z = -3,30 -94,02 Z = 122,74

P: Jakie są współrzędne schowek na Jowiszu? Jak dostać się do drzwi z siatki?
Odpowiedź brzmi: Jupiter (Stalowy Szczur pancerz/Armor):
X = 400,94
Y = 48,30
Z = -186,29

Pytanie: Gdzie mogę znaleźć chimerą?
: Z wprowadzenie Zatonu na Kordon natychmiast udać się na lewo od bramy - istnieje cała paczka czekasz)

Pytanie: Gdzie mogę znaleźć sterownik?
Odpowiedź: po przejściu do magazynów wojskowych z Jowiszem w tunelu odradzania kilku sztuk - tylko zarządzać strzelać)

Informacje będą aktualizowane.
Jeśli są jakieś pytania dotyczące przejścia i / lub zmienić coś w sposób, prosimy o kontakt:
radwind@mail.ru

Strona WWW:
http://radwind.ucoz.ru

Wszystkie powyższe, mam nadzieję, będzie za zgodą autorów mody - w trosce o nie oszukuje, a jedynie pomóc wyczerpany i cierpienia, a zwłaszcza do tych, którzy mieszkali w City of the Dead, i nie może się z niego i tych, którzy nie chcą biegać z procy w ciemnościach Krawędź ....

Z poważaniem, Radwind.